Zoeken

Onderwijs

9789039525555.jpg


Fundamenten van marketing
E. Huizingh, K.J. Alsem
ISBN 9789039525555
Pagina's 362
€54,50


Dit boek is bestemd voor studenten aan hogescholen en universiteiten die in hun vooropleiding geen of onvoldoende kennis hebben opgedaan van de beginselen van de marketing. Met name voor niet-economische opleidingen in het hbo omvat het boek de gehele stof die beheerst moet worden.

Fundamenten van marketing – dat deel uitmaakt van de serie Fundamenten – bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing. Uitgangspunt is dat studenten zonder voorkennis vertrouwd raken met het onderwerp.
In dit boek wordt marketing stap voor stap geïntroduceerd. De stof wordt verduidelijkt met veel voorbeelden en afbeeldingen. Na elk theoriehoofdstuk zijn voldoende opgaven opgenomen waarmee studenten de stof kunnen oefenen.

Eelko Huizingh is columnist van het Tijdschrift voor Marketing en auteur van titels zoals Marketing en Verkoop Informatie Systemen, Inleiding SPSS voor Windows en Wat doe je met Internet? Hij is verbonden aan de vakgroep Marktkunde en Marktonderzoek aan de Rijksuniversiteit Groningen.





Terug naar het overzicht